Onze vakmensen

Martien Dresselhuys

martien-dresselhuys

Met zorg geselecteerd, Algemeen Directeur Martien Dresselhuys:
“Voordat een klusbedrijf toetreedt tot onze organisatie, bezoek ik hem/haar altijd eerst thuis. Zodat ik zelf kan beoordelen of hij/zij is wat u zoekt: een net persoon met twee rechterhanden die het fijn vindt bij u thuis iets moois te maken. Van huis uit hebben al onze klusbedrijven een specialisme, maar vanwege hun brede interesse en ervaring hebben ze gekozen voor het afwisselend werk als allround klusbedrijf. Onze klusbedrijven voelen zich verantwoordelijk voor onze goede naam. Vandaar dat we worden aanbevolen door landelijke partners, dat klanten ons vaak bellen voor een vervolgopdracht en ons bij hun kennissen aanraden. Niet voor niets staat ons logo voor een tevreden klant"!

Deze week stellen wij enkele van de bij Uw Rechterhand aangesloten klusbedrijven aan u voor:

Klusbedrijf Bente Jansen

Ik ben een vrouw, met twee rechterhanden! Bente Jansen, Uw Rechterhand(en)
Vaak zijn de klanten verbaasd als ‘hun’ klusser een vrouw blijkt te zijn. Maar ze zijn ook enthousiast, èn nieuwsgierig hoe ik in dit vak ben gerold? Welnu, ik heb mijn hele leven al geklust en vind het prachtig oplossingen te bedenken door bijvoorbeeld een droogtrommel als vuurkorf een tweede leven te geven. Na 30 jaar werken als docent in het mbo- en hbo onderwijs, was ik toe aan iets anders; iets met een concreet, tastbaar resultaat en dát zijn de klussen die ik voor Uw Rechterhand verricht, zoals raamdecoratie monteren, laminaat leggen, behangen. Je ziet meteen resultaat en de klant is er blij mee. Het is gevarieerd werk waarbij je, naast over twee rechterhanden, ook moet beschikken over goede sociale vaardigheden en creatief en praktisch denkvermogen. Ik ben erg blij dat ik met deze switch mijn “tweede leven” beleef.

Klusbedrijf Ronald van der Schoot

Goede service en kwaliteit,
Verbouw- en klusservice Ronald van der Schoot: 
“Denken in mogelijkheden en niet in bezwaren, geen problemen maar uitdagingen, samen komen we verder!. Dit geldt voor mij zowel richting de klant als naar mijn collega’s van Uw Rechterhand. Het is fijn dat ik altijd kan terugvallen op hulp en know how van een collega-rechterhand. Wilt u mijn mening dan geef ik die graag! Kiest u vervolgens voor iets anders respecteer ik dat even goed. Over smaak valt immers niet te twisten. Of toch? Om van mijn hobby mijn werk te maken is de beste beslissing uit mijn hele carrière.”

Klusbedrijf Joost Boshuizen

Deskundigheid troef, klusbedrijf  Joost Boshuizen:
"Ik heb een brede technische opleiding en een geweldige praktische intuïtie. Bovendien houd ik mijn vakliteratuur heel goed bij. Dat maakt dat ik niet snel voor verrassingen kom te staan. En omdat ik mijn vak versta en creatief ben in het vinden van oplossingen, krijg ik veel van mijn opdrachten via mond-tot-mondreclame. Onderling wisselen wij als collega's ook informatie uit, zodat wij allemaal op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen".

Klusbedrijf Michaël Kirpenstein

Alles valt en staat met een goed plan, klusbedrijf Michaël Kirpenstein:
“Welke kleur verf past het beste bij de gordijnen? Waar plaatsen we de deur in die nieuwe muur? Hoe breed moeten de voegen worden? Klanten vragen mij van alles en ik vind het prachtig om met ze te kunnen meedenken. En wil ik net even iets meer weten of kan ik extra handen gebruiken, dan bel ik gewoon een collega-Rechterhand of mijn vader Ron. De afwisseling in mijn werk geeft me veel voldoening".

Klusbedrijf Bas Oostrom

Bas

Geen dag is hetzelfde, klusbedrijf Bas Oostrom:
“Klussen is een heel oud beroep en een vaak gehoord motto is “jong geleerd, oud gedaan”. Echter het vak is iedere dag anders, door nieuwe gereedschappen, verbeterde materialen, ieder huis is anders, zo ook de smaak van iedere klant. Hierdoor is het iedere dag weer een uitdaging oplossingen te bedenken en te zorgen dat ik top kwaliteit kan leveren voor een redelijke prijs”.

Klusbedrijf Serkan Yesil

Puntje van mijn tong, Klusbedrijf Serkan Yesil:
“Geen klus is vreemd voor mij. Wanneer collega’s geen oplossing zagen,
riepen zij dat is typisch een klus voor Serkan! Wanneer bijvoorbeeld een standaard
onderdeel niet past of niet meer verkrijgbaar is of het opsporen van de oorzaak
van een lekkage of het op maat maken van kasten.
Bij dit soort klussen kan ik mijn ervaring en creativiteit kwijt en
ziet u het puntje van mijn tong”!

Vloerenspecialist Tufan Avci

In ons vak loopt alles anders, vloerenspecialist en klusbedrijf Tufan Avci:“Ondanks dat ik altijd alles met de klant goed regel, zie je in de praktijk dat de materialen later worden geleverd,  of een vorige klus loopt door meerwerk uit, of de klant moet de klus uitstellen. Allemaal dagelijkse zaken en door iedereen direct te bellen, ben ik steeds weer trots als het me lukt alles in goede banen te leiden”.

Klusbedrijf Dan de Haan

Garantie in de praktijk, klusbedrijf Dan de Haan:
“Wij worden door landelijk zeer gerenommeerde bedrijven en bouwmarkten aanbevolen voor het uitvoeren van allerlei klussen bij hun klanten. Dit commerciële belang heeft bij ons prioriteit 1 en zorgt in de praktijk ervoor dat wij onvolkomenheden zonder onnodige discussies bij voorkeur binnen 48 uur oplossen. Wanneer er onvolkomenheden zijn, vinden klanten het heel prettig dat zij ons landelijk kantoor kunnen bellen, waarna deze direct aan de slag gaat en borg staat voor een oplossing”.

Klusbedrijf Danny van Delft

Goed gereedschap is het halve werk klusbedrijf  Danny van Delft:
“Wanneer men vraagt naar onze verlanglijstjes is het antwoord altijd: gereedschap! Onze laatste aanwinst is een lasermeter waarmee wij nu alles opmeten. In het begin twijfelden we wel en controleerden we alles nog lekker ouderwets met onze vertrouwde meetlatten. Nu wij overtuigd zijn van de nauwkeurigheid en tijdswinst gaan wij nooit meer zonder op pad”.

Klusbedrijf Marcel Flierman

Marcel

Allround is mijn plezier en uw voordeel, klusbedrijf Marcel Flierman:
“Bijna alle klussen bevatten verschillende soorten werkzaamheden. Wanneer ik een deur kom afhangen, vragen klanten of ik deze ook wil schilderen. Bij het monteren van een elektrisch zonnescherm, sluit ik deze ook aan. Bij het leggen van laminaat, kan ik ook de deuren inkorten. Omdat ik tegels plak op mijn eigen stukwerk, zorg ik er wel voor dat het stukwerk haaks en strak is. Voor de klant is het grote voordeel dat deze (en ik) niet op de volgende specialist moet wachten (die weer apart reiskosten moet maken en nauwelijks te vinden is voor kleinere klussen)”.

Klusbedrijf Jos Alsemgeest

Jos

Op de hoogte, klusbedrijf Jos Alsemgeest:
“Duidelijke afspraken maken, deze nakomen en even bellen als dat niet lukt. Een kleine moeite van mijn kant, een groot plezier voor de klant. Mijn dag is weer helemaal goed als een klant het landelijke nummer draait en speciaal naar mij vraagt. Dat gebeurt regelmatig. Meestal zijn dat klanten die ik al eens heb geholpen of bekenden van hen. Dat hoor ik dan om een uurtje of zes, als mijn werk erop zit en de telefoondienst mij de gegevens toestuurt. Handig, want zo word ik overdag niet gestoord terwijl ik op het dak sta of in de kruipruimte zit".

Klusbedrijf Wiel van Booden

wiel-van-booden

"Geen klus te klein, geen werk te groot. Ervaring in de bouwnijverheid sinds 1979, flexibel, komt afspraken na, punctueel, goeie nazorg. Voor alle klussen kunt u bij Wiel van Booden terecht, deuren, ramen, kozijnen, dakramen, dakkapellen, badkamers, wc's noem maar op. Gaat niet bestaat niet".

Klusbedrijf Aad van der Boon

aad-van-der-boon

Mooiste vak van de wereld, klusbedrijf Aad van der Boon:

Ik heb het mooiste vak van de wereld! Iedere dag is anders, maar 1 ding blijft hetzelfde: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Ik vind het prachtig wanneer ik klanten op ideeën kan brengen en hun super tevreden kan stellen met een perfect resultaat. Mijn geheim van perfectie is een goed stappenplan, bovenal nauwkeurig werken en ik heb een opgeruimd humeur, dus een hekel aan rotzooi.

Klusbedrijf Marcel de Borst

klusbedrijf-marcel-de-borst

"Details zorgen voor perfectie, maar perfectie is geen detail. Alle werken die Marcel de Borst uitvoert, doet hij met de meeste zorg, alsof hij ze thuis voor zichzelf zou doen. Ervaring en streven naar die perfectie zorgen er steeds voor dat een goed eindresultaat wordt bereikt.

Van een huis een thuis maken, is de kroon op zijn werk. Als de mensen tevreden zijn, pas dan, is Marcel dat ook. Een tevreden klant is het hart van de onderneming en bepalend voor een goede reputatie.

Klusbedrijf Bert Vossenberg

Bert

Transparantie, klusbedrijf Bert Vossenberg:
“Onze offertes zijn glashelder, zonder allerlei voor de klant onbegrijpelijke termen en kleine lettertjes. Voor heel veel (kleinere) klussen hebben wij landelijk vastgestelde prijzen, zodat de klant eenvoudig zelf de prijs kan uitrekenen. Voor grote klussen kom ik altijd gratis en vrijblijvend de wensen en omstandigheden inventariseren. Daarna kan de klant kiezen voor een vaste prijs, een begroting of op urenbasis. Zodoende komt de klant nooit voor verrassingen te staan. Onze transparante werkwijze is ook de reden dat we voor veel bedrijven werken”.

Klusbedrijf Tim Yabsley

Tim

Over uw smaak valt niet te twisten, klusbedrijf Tim Yabsley:
“Ik hoor vaak de klacht dat de klant verplicht is bij diegene materialen te kopen die ook zorgt voor de plaatsing of installatie. Vanwege ieders smaak vind ik het veel praktischer dat klanten alle zichtbare materialen als tegels, sanitair, behang, verf zelf kopen. De onzichtbare materialen als lijm, leidingwerk, kit koop ik zelf daar ik met bepaalde merken goede ervaring heb. Zodoende sta ik garant voor een smaakvol en perfect resultaat”.

Huisklussers Peter en Natascha Huis in ’t Veld

Peter--Natascha

Zo vader, zo dochter, huisklusser Peter Huis in 't Veld:
“Het samenwerken met mijn dochter is heel bijzonder. Al hoewel wij kleine klussen ook eren, is geen klus ons te groot. Wij zijn aanpakkers en draaien onze hand niet om voor een zware klus. Ik vind het prachtig te zien hoe graag en snel zij leert. Ons motto is: never change a winning team”!

Klusbedrijf Johan van der Wel

Johan-van-der-Wel

Oog voor detail, klusbedrijf Johan van der Wel:
Strakke verflagen, uitstekende eindafwerking en oog voor detail zijn
echt mijn ding. Hierin komt mijn gevoel en liefde voor klussen naar voren.
Ik zal alles met dezelfde aandacht en netheid voor u realiseren, of het
nu gaat om designwerk of vrolijke babykamer, het plaatsen van handgrepen
of een complete keuken.
En een klusser in uw eigen huis kan een opgave zijn. Dan moet het zeker
vertrouwd en goed voelen, van begin tot eind. Ook daar staan we voor.

Klusbedrijf Roelof Bossinga

Roelof

Communicatie, klusbedrijf Roelof Bossinga:
“Het communiceren, met daarnaast het vakmanschap, lees (kwaliteit), vind ik wel de belangrijkste pijlers in het slagen van een klus.
Voorcommunicatie: samen met de klant uitzoeken wat de wens is en/of het wel mogelijk is.
Tussencommunicatie: de klant blijven betrekken bij hetgeen  je doet. Vragen  of ze tot nu toe tevreden zijn en/of er aanpassingen gepleegd moeten worden. Nacommunicatie: met de klant de gehele klus doornemen of er nog puntjes zijn die veranderd moeten worden. Als alles naar een ieders  tevredenheid is geklaard, met een goed gevoel naar de volgende klant".

Klusbedrijf Dennis van Leeuwen

dennis-van-leeuwen

Voor al uw kleine klussen in huis: KlusService Dennis van Leeuwen: "Is uw huis ook nooit af? Geen zin om het zelf te doen? Of toe aan iets nieuws? Ik kom het voor u doen. Op de manier die u wilt, met mijn vakmanschap. Het leukste vind ik om samen met de klant ideeën uit te wisselen en iets unieks te maken. Maar ook voor het leggen van vloeren, klein behang en schilderwerk, deuren afhangen, traprenovatie, kasten monteren, kleine sanitaire zaken, raamdecoratie en zonwering en nog veel meer sta ik voor u klaar. Ik vind het belangrijk dat de klant op zijn/haar gemak is en lever geen haastwerk. Ik neem liever de tijd zodat het resultaat mooier is. Ik ben betrouwbaar, geef eerlijk advies en lever kwaliteit."

Klusbedrijf Otto Fortes

Otto-Fortes

Goede service en kwaliteit, klusbedrijf Otto Fortes:
"Zoals al onze klusbedrijven, ben ik ook zelfstandig. Dit betekent dat ik veel persoonlijke aandacht en service geef aan de klant. Ik probeer goed uit te vinden wat de klant precies wil. Als een klus goed wordt uitgevoerd en er komen door mond-tot-mond reclame meerdere klussen uit voort, hebben mijn collega's daar misschien ook weer wat aan. Klanten kunnen immers door het landelijk bereik van Uw Rechterhand altijd bij ons terecht. Het is fijn te weten, dat nieuwe klanten dan terecht kunnen bij een collega, die bij dezelfde organisatie aangesloten is".